Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013


Όταν ήμουν 14 ήθελα να πάω κατασκήνωση με μερικούς φίλους, μαμά τελικά κατέληξε να μας οδηγεί εκεί και αφού μέναμε μόνο 2 ημέρες και τα αγόρια μόνο δεν έκαναν τον κόπο λήψη του PJ μου.

 Όταν καταλήξαμε να πάρει εκεί ήταν βράδυ και μετά τη δημιουργία σκηνή μαζί μου αποφάσισε να μείνει στη σκηνή μου και το σπίτι το αυτοκίνητο την επόμενη μέρα. Εκείνη δεν έχει sl ** ping τσάντα κι έτσι συμφώνησε να μείνει στο δικό μου μαζί μου, όταν ήρθε η ώρα για ύπνο ήμουν μέσα χωρίς μπόξερ για, αρχίζει ολίσθηση στο sl ** ping τσάντα χωρίς να μου λέει φορώντας ένα γαμημένο καλοκαιρινό φόρεμα, το sl ** ping τσάντα ήταν αρκετά σφιχτά με ένα μόνο εμένα, αλλά και με τους δυο μας ήταν σφιχτό σαν σκατά. Όπως ήταν ολίσθηση στο φόρεμα πήγε μέχρι την κοιλιά της, και θα μπορούσα να έτρεχε για να έρθετε σε, λόγω της τεράστια βυζιά της.

 Βασικά πουλί μου στηρίζεται ακριβώς πάνω στον κώλο της και θα μπορούσα να αισθανθώ την κιλότα στο πουλί μου, που μου ψιθύρισε ότι θα μπορούσε να αισθάνεται και προσπάθησε να παρασύρει μαζί της και το φουστάνι της, η οποία δεν ήταν καλή γαμημένο και αν πήγε έξω για να καθορίσει το φόρεμά της θα ήθελα απλά περάστε το δικαίωμα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Εμείς άρχισε να γελάει με την κατάσταση και ώθησε τον κώλο σε μένα ως ένα αστείο, στην οποία έσπρωξε πίσω. Καθώς προσπαθούμε να sl ** p είμαστε λείανση σε μια προσπάθεια να πάρει άνετα, σκέφτηκα να τον εαυτό μου "Damn κώλο μαμάδες αισθάνεται μεγάλη". Αυτό έκανε τον πούτσο μου να πάρει σκληρά και η μαμά ήταν ακούστηκε από αυτό. Είπε ότι δεν περίμενε πραγματικά. Είπα συγνώμη αιτία της ήταν τόσο σφιχτό, και μου πρότεινε να βγούμε έξω για να ασχοληθούν με αυτό. Δεν fuckin "τρόπο, αν τους φίλους μου είδα ότι ήμασταν βιδωθεί. Προσπαθήσαμε να πήγαινε να sl ** p αλλά δεν θα πάει μαλακά.

 Είμαι λείανση την κόλαση έξω από τον κώλο της προσπαθώντας να το κάνει να πάει προς τα κάτω (ήμουν ** ak, δεν ξέρω πραγματικά). Η μαμά μου κατέληξε να μου λέει να σταματήσει, δεν είναι εύκολο για τους κ.λπ. της .. Δεν μπορούσα να το ελέγξει αν, και εγώ την παρακάλεσε να επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω cos αν κάποιος είδε είχαμε να πατήσαμε. Συμφώνησε omfg.

 Έβαλα το δεξί μου χέρι για σφιχτό της και το αριστερό μου αγκαλιάζει το στομάχι της και έσυρε κοντά της όσο το δυνατόν και άρχισε λείανση σαν τρελός χωρίς να κάνει θόρυβο. Θα μπορούσα να ακούσω την αναπνοή αυξήθηκε ελαφρώς και έκανε ακόμη και μερικές θορύβους. Της βοήθησαν να κατεβείτε πιέζει τον κώλο σε μένα να με τελειώσεις πιο γρήγορα και μου θυμίζει εμένα αυτό δεν είναι εύκολο γι 'αυτήν. Μήπως δεν ενδιαφέρει σε αυτό το σημείο. Τα χέρια μου είναι σε όλο το σώμα της συμπίεσης βυζιά και το στομάχι της, βασικά απολαμβάνοντας το σώμα της.

 Όπως είχα πάρει πιο κοντά στην έκρηξη ήμουν humping και άλεση και δεν δίνει δεκάρα και τελικά πιτσιλίσει τον κώλο με το χυμό μου. Θα μπορούσα να αισθανθώ τη ζεστασιά και την παραμικρή αμφιβολία ότι θα μπορούσε. Εμείς χαλαροί και είπε «Δόξα τω Θεώ τώρα πηγαίνετε στο sl ** p" σαν τίποτα δεν συνέβη. Πήγαμε στο sl ** p, με τα χέρια μου για boob ακόμα και το στομάχι της.

 Ξύπνησε την επόμενη στιγμή και δεν ήταν εκεί, Musta πάει πολύ νωρίς. Έλεγξα το τηλέφωνό μου και είδα ότι μου είχε ειδοποιήται, λέγοντας ότι θα μας πάρει την ημέρα που πήγαιναν στο σπίτι και ανέφερε ότι χρειαζόμασταν "μια ομιλία». Στο τέλος, όταν φτάσαμε στο σπίτι που ποτέ δεν υλοποιήθηκε ευτυχώς μιλάμε.

2 σχόλια: